FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

12.09.2013

Simple

Jeszcze rok temu nie lubiłem nosić klasycznych ubrań, ponieważ kojarzyły mi się głównie z nudą i przewidywalnością. Tak sądziłem, aż do momentu kiedy zobaczyłem ten płaszcz. Zaraz zmieniłem swoje nastawienie do ubrań reprezentujących ten styl  i zachciałem go mieć w swojej szafie. Obecnie jest to jeden z moich tegorocznych jesiennych must - have. Beżowy kolor nadaje eleganckiego wyglądu całej stylizacji i w znakomity sposób podkreśla inne kolory. W tym tygodniu kupiłem również kolejny hit tego sezonu, który niedługo zaprezentuje na moim blogu :). 
xoxo
BVL 










Coat-Vinatge/ Shirt-H&M/ Pants-H&M/ Gloves-Wittchen/ Shoes-Versace/ 
Bag-Comme des Garcons/ Sunglasses-Gucci/ Watch-Michael Kors 


2 komentarze:

  1. Love the outfit
    It was nice meeting you today
    www.stylehercloset.blogspot.co.uk
    Thema x

    OdpowiedzUsuń