FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

14.02.2018

NEW IN: CHANEL BROOCH





 
       Broszka Chanel. Była na mojej liście od początku. Przez długi okres czasu byłem przekonany do większego rozmiaru, ale później przestał mnie zachwycać. Przyczyną była wielkość. Dodatek był zbyt widoczny i przez to tracił swój urok. Z tego powodu również postawiłem na mniejszy rozmiar i obecnie uważam ten wybór za idealny strzał. Kolejnym ważnym czynnikiem przy moim wyborze był wzór. Podobają mi się zarówno te z dodatkiem kryształów i cyrkoni jak i bez nich. Z początku wybór był bardzo ciężki. Tym bardziej, że na Instagramie te wzory  nie kończą się. Jednak należy pamiętać, że wiele wzorów tak naprawdę nie występuje w oryginalnych wersjach i najlepiej odwiedzić stronę internetową Chanel. A najbezpieczniejszym wyjściem jest zakup w stacjonarnym butiku Chanel.
    Swoją broszkę udało mi się upolować w trakcie wyjazdu na tegoroczny Berlin Fashion Week. Najpierw odwiedziłem butik stacjonarny. Jednak tak jak wcześniej obawiałem się nie widziałem żadnego ciekawego modelu. Po pierwszym rozczarowaniu udałem się prosto do berlińskiego  KaDeWe. I w tym miejscu znalazłem swoją wymarzoną z obecnej kolekcji. Wybierałem z kilku dziesięciu wzorów. Część z nich była ekstrawagancka, a reszta bardziej stonowana. Nie chciałem popularnego modelu i wybrałem idealny model odzwierciedlający mój charakter i styl. Biżuteria składa się z dwóch kolorów srebra i czerni. Jedna litera C jest wysadzana cyrkonami w tych dwóch kolorach, a w drugiej występują same kryształy. Do produktu otrzymałem także książeczkę z informacji w jaki sposób dbać o biżuterię, imienny rachunek, a także katalog z najnowszą kolekcją domu mody. Po zakupie nasze dane wprowadzane są również do komputera. W ten sposób jeśli chcielibyśmy sprzedać produkt Chanel w późniejszym czasie, to kupujący może potwierdzić nasze dane w butiku Chanel.
      Muszę Wam również zdradzić, że żadne zdjęcie nie jest w stanie odzwierciedlić piękna tego dodatku. To trzeba zobaczyć na żywo. Mój model w świetle dziennym wygląda inaczej, a przy oświetleniu wieczorowym ukazuje swoje inne oblicze. Jeśli zastanawiacie się nad kupnem tej biżuterii, to zdecydowanie polecam Wam. Ten dodatek potrafi odmienić w minutę nawet najbardziej zachowawczą stylizację.
             
           Jesteście fanami tego modelu broszki Chanel? A może wybralibyście zupełnie inny wzór?

                                                                              xoxo
                                                                              BVL


6 komentarzy:

  1. Broszka jest piękna. Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podzielasz mój wybór.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne jest to cudo!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła do gustu. Pozdrawiam :)

      Usuń